Вже понад 20 років підприємство відоме під брендом Гріндекс, який впізнають та якому довіряють. Назва компанії – це сукупність традицій, розвитку та історії латвійської фармацевтики. І саме зараз підприємство сформулювало нове бачення бренду Гріндекс – забезпечити кращу підтримку здоров’я в усьому світі і стати фармацевтичною компанією світового рівня.

Людяність, доступність і розвиток – нові цінності «Гріндекс», які в зрозумілій і доступній формі, передадуть накопичені за роки досвід і знання компанії.
Кіров Ліпман, голова ради АТ Гріндекс: «В 2021 році Гріндекс відзначить свій 75-річний ювілей, і ми його почнемо з надихаючих змін. Я завжди вважав, що не можна зупинятися на досягнутому і завжди треба прагнути до розвитку. Нові цінності компанії – людяність, доступність, розвиток, а також візуальні
нововведення, сприятимуть нашому основному покликанню – піклуватися про здоров’я людини».

Зміни бренду Гріндекс сприятимуть реалізації стратегії концерну 2025 року, яка передбачає збільшення продуктового портфеля активних фармацевтичних
речовин та готових лікарських форм; розширення діяльності на нових ринках – в країнах Європейського союзу, США, Японії, Південній Кореї, Австралії та Новій Зеландії; розширення виробничої інфраструктури в Латвії, Естонії та Словаччині, а також розвиток дочірнього підприємства Калцекс.

Також підприємство планує змінити дизайн упаковок ліків. З огляду на складний і трудомісткий процес реєстрації лікарських засобів, перехід до нового бренду буде поступовим.