Голова правління АТ Гріндекс Юріс Бундуліс: «З огляду на умови жорсткої конкуренції фармацевтичного бізнесу, особливо на наших традиційних ринках – в Росії та інших країнах СНД, ми постійно вдосконалюємо комерційну політику. Ми розвиваємо і зміцнюємо співробітництво з аптечними мережами, укладаємо договори про пряме співробітництво, тому я вважаю, що зменшення обороту несе тимчасовий характер. Крім того, ми поліпшили рентабельність чистого прибутку концерну, досягнувши показника рівного 3,37 млн євро, збільшивши його на 5% в порівнянні з першим кварталом минулого року. »
У першому кварталі 2019 року вироблена концерном продукція експортувалася в 59 країн світу, в цілому на 27,9 млн євро, що на 4,4 млн євро або 14% менше, ніж в першому кварталі 2018 року.
Обсяг продажів готових ліків Гріндекс в першому кварталі 2019 року склав 27,5 млн євро, зменшившись, в порівнянні з таким же періодом минулого року, на 4,9 млн євро. Обсяг продажів готових ліків в Росії, інших країнах колишнього Радянського Союзу в першому кварталі 2019 року досяг 14,5 млн євро, що на 6,9 млн євро або 32% менше, ніж в першому кварталі 2018 року. У порівнянні з першим кварталом 2018 року, в аналогічний період 2019 року найзначніше зростання обсягу продажів досягнутий в Киргизстані, збільшившись на 32%, Вірменії – на 27%, Грузії – на 23%, Молдові – на 19%, а також в Азербайджані та Білорусії на 11%.
Обсяг продажів готових лікарських форм в країнах Європейського Союзу в першому кварталі 2019 року досяг 11,9 млн євро, що на 1,2 млн євро або 11% більше, ніж в аналогічний період 2018 року.
У першому кварталі 2019 року обсяг продажів активних фармацевтичних речовин досяг 2,6 млн євро, що на 0,57 млн євро або 29% більше, ніж в першому кварталі 2018 року. Головними ринками збуту активних фармацевтичних речовин Гріндекс в звітний період були країни ЄС, Японія, Канада і США. Найбільшим попитом серед активних фармацевтичних речовин Гріндекс в першому кварталі 2019 року були дексмедетомідін, детомідін і ксілазін.
Голова правління АТ Гріндекс Юріс Бундуліс: «Ми успішно реалізуємо стратегію розвитку концерну, і це позитивно відображається на досягнутих результатах. У порівнянні з першим кварталом минулого року, за перші 3 місяці 2019 року ми збільшили обсяг продажів готових лікарських форм на 11%, досягнувши 11,9 млн євро. У країнах Європейського Союзу зростає попит на наші ін’єкції, а також особливо хочу виділити зростання обсягу продажів гастроентерологічного медикаменту, капсули якого містять урсодезоксихолеву кислоту ».
Для забезпечення повноцінного використання даної сторінки, ми використовуємо файли cookies. Продовжуючи використовувати наш сайт, Ви погоджуєтеся з умовами користування cookies. Дізнатися більше