Голова правління АТ Гріндекс Юріс Бундуліс: «З огляду на умови жорсткої конкуренції фармацевтичного бізнесу, особливо на наших традиційних ринках – в Росії та інших країнах СНД, ми постійно вдосконалюємо комерційну політику. Ми розвиваємо і зміцнюємо співробітництво з аптечними мережами, укладаємо договори про пряме співробітництво, тому я вважаю, що зменшення обороту несе тимчасовий характер. Крім того, ми поліпшили рентабельність чистого прибутку концерну, досягнувши показника рівного 3,37 млн ​​євро, збільшивши його на 5% в порівнянні з першим кварталом минулого року. »
У першому кварталі 2019 року вироблена концерном продукція експортувалася в 59 країн світу, в цілому на 27,9 млн євро, що на 4,4 млн євро або 14% менше, ніж в першому кварталі 2018 року.
Обсяг продажів готових ліків Гріндекс в першому кварталі 2019 року склав 27,5 млн євро, зменшившись, в порівнянні з таким же періодом минулого року, на 4,9 млн євро. Обсяг продажів готових ліків в Росії, інших країнах колишнього Радянського Союзу в першому кварталі 2019 року досяг 14,5 млн євро, що на 6,9 млн євро або 32% менше, ніж в першому кварталі 2018 року. У порівнянні з першим кварталом 2018 року, в аналогічний період 2019 року найзначніше зростання обсягу продажів досягнутий в Киргизстані, збільшившись на 32%, Вірменії – на 27%, Грузії – на 23%, Молдові – на 19%, а також в Азербайджані та Білорусії на 11%.
Обсяг продажів готових лікарських форм в країнах Європейського Союзу в першому кварталі 2019 року досяг 11,9 млн євро, що на 1,2 млн євро або 11% більше, ніж в аналогічний період 2018 року.
У першому кварталі 2019 року обсяг продажів активних фармацевтичних речовин досяг 2,6 млн євро, що на 0,57 млн ​​євро або 29% більше, ніж в першому кварталі 2018 року. Головними ринками збуту активних фармацевтичних речовин Гріндекс в звітний період були країни ЄС, Японія, Канада і США. Найбільшим попитом серед активних фармацевтичних речовин Гріндекс в першому кварталі 2019 року були дексмедетомідін, детомідін і ксілазін.
Голова правління АТ Гріндекс Юріс Бундуліс: «Ми успішно реалізуємо стратегію розвитку концерну, і це позитивно відображається на досягнутих результатах. У порівнянні з першим кварталом минулого року, за перші 3 місяці 2019 року ми збільшили обсяг продажів готових лікарських форм на 11%, досягнувши 11,9 млн євро. У країнах Європейського Союзу зростає попит на наші ін’єкції, а також особливо хочу виділити зростання обсягу продажів гастроентерологічного медикаменту, капсули якого містять урсодезоксихолеву кислоту ».